Przejdź do głównej zawartości (Press Enter)
baner baner

HYBRYDY TYPU PLUG‑IN

Hybryda plug‑in jest jeszcze wydajniejszym wariantem pełnej hybrydy. Samochody wyposażone w ten napęd mają większy zasięg bezemisyjnej jazdy na samym silniku elektrycznym, a baterię można dodatkowo doładować z gniazdka. Dzięki temu codzienne dojazdy do pracy stają się przyjemnością. O zasięg nie musisz martwić się również w trasie. Po wyczerpaniu baterii pojazd nie traci osiągów, lecz kontynuuje jazdę w trybie hybrydowym.

DLACZEGO WARTO WYBRAĆ HYBRYDĘ TYPU PLUG‑IN?

Wydajność i innowacja

Większy zasięg

Toyota z napędem hybrydowym typu plug‑in może przejechać na samym silniku elektrycznym do 86 km.

Wysoka moc

Moc hybrydy typu plug‑in może sięgać nawet 306 KM, co pozwala na bardzo dynamiczną i pewną jazdę.

Szybkie ładowanie

Minimalny czas zasilania baterii wynosi ok. 2,5 h*. Akumulator można ładować zarówno w domu – korzystając z domowej ładowarki Toyota HomeCharge, jak i na publicznych stacjach ładowania prądem zmiennym (AC).

Niższe spalanie

Większy zasięg jazdy na samym silniku elektrycznym pozwala zmniejszyć średnie zużycie paliwa do poziomu poniżej litra na 100 km.

Podwójne DNA

Hybryda typu plug‑in łączy w sobie zalety napędu hybrydowego, który doskonale sprawdza się podczas dłuższych tras, z możliwością jazdy w trybie elektrycznym podczas codziennych przejazdów na krótszych dystansach.

ELEKTRYK

Możliwość ładowania z gniazdka oznacza, że na co dzień możesz użytkować hybrydę typu plug‑in jak auto elektryczne z zerowym zużyciem paliwa

HYBRYDA

Układ hybrydowy pozwala poruszać się na długich dystansach bez martwienia się o zasięg

ZALETY

Poznaj zalety pojazdów hybrydowych z napędem typu plug‑in w porównaniu z tradycyjnymi hybrydami na przykładzie modelu Toyota C‑HR.

Bogatsze wyposażenie standardowe(w porównaniu do Toyoty C-HR Hybrid)

Jedną z zalet Toyoty C-HR Plug-in Hybrid (w porównaniu z tym samym modelem z napędem hybrydowym) jest bogatsze wyposażenie standardowe o łącznej wartości aż 7 200 zł. Kliknij na zdjęcie i dowiedz się, co zyskujesz, wybierając wersję z napędem typu plug-in.

Pompa ciepła – wydajny system chłodzenia i ogrzewania wnętrza

Dodatkowe materiały wygłuszające

Silnik elektryczny 163 KM (vs. 113 KM w 2.0 Hybrid Dynamic Force)

Innowacyjne zawieszenie z systemem FSC dopasowującym siłę tłumienia do częstotliwości drgań

Kable do ładowania wraz z etui

Akumulator litowo-jonowy 13,6 kWh (vs. 0,9 kWh w 2.0 Hybrid Dynamic Force)

Ładowarka pokładowa 6,6 kW

Niższe koszty użytkowania

Napęd Plug-in Hybrid: aż 39% oszczędności dzięki wykorzystaniu trybu EV względem Toyoty C-HR Hybrid!*

Posiadasz instalację fotowoltaiczną? Zaoszczędzisz nawet 100%!**

POZNAJ HYBRYDY TYPU PLUG‑IN TOYOTY

Śr. zużycie paliwa

Zasięg w trybie elektrycznym

WSZYSTKO O ŁADOWANIU

Ładowanie samochodu elektrycznego bądź hybrydy typu plug‑in może na pierwszy rzut oka wydawać się trudne, Toyota opracowała jednak rozwiązania, które znacznie ułatwiają i usprawniają ten proces. Odkryj je wszystkie.

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Pełne hybrydy i hybrydy typu plug-in wykorzystują podobną technologię, płynnie przełączając się pomiędzy dwoma źródłami zasilania – wydajnym silnikiem benzynowym i samoładującym się akumulatorem trakcyjnym. Zasadniczą różnicą jest jednak to, że hybrydy plug-in są wyposażone w akumulator o większej pojemności, który zapewnia większy zasięg w trybie elektrycznym.

Niektóre hybrydy typu plug-in Toyoty mogą przejechać w trybie wyłącznie elektrycznym nawet do 86 km. Jeśli jednak podczas dłuższej podróży akumulator się rozładuje, pojazd płynnie przełączy się z powrotem w tryb hybrydowy, łącząc moc obu silników. Po rozładowaniu baterii pojazd nie traci osiągów, a zużycie paliwa jest porównywalne z hybrydami Toyoty bez możliwości ładowania.

Istnieje kilka sposobów ładowania hybrydy typu plug-in. Najprościej można to zrobić za pomocą domowego gniazdka. Chcąc uzyskać optymalną prędkość ładowania, najlepiej skorzystać z domowej stacji Wallbox, która naładuje baterię w zaledwie kilka godzin. Jeśli wybieramy się w dalszą podróż, można korzystać z publicznych punktów ładowania prądem zmiennym (AC). 

Posiadanie hybrydy plug-in to bardzo oszczędne rozwiązanie. Regularne ładowanie baterii znacznie ograniczy zużycie paliwa, a ze względu na mniejsze zużycie części, takich jak klocki czy tarcze hamulcowe, pojazdy PHEV są zdecydowanie tańsze w utrzymaniu.

Akumulatory Toyoty do hybryd plug-in zostały zaprojektowane tak, aby wystarczyły na cały okres eksploatacji samochodu, a dodatkowo są objęte gwarancją, którą można rozszerzyć do 10 lat. Znane są przypadki przebiegów na jednej baterii wynoszące ponad milion kilometrów.